handelsbetingelser

Frit Felt
Læssøegade 4 2 tv
5000 Odense C
TLF: +45 26 68 90 74
CVR: 43486063

betaling

Frit Felt modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Mobilepay Online, Visa Electron, ApplePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Reservation af beløb

Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet og afsendt din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.

Autorisering på debitkort

Ved debit kort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre.Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.

Autorisering på kreditkort

Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Frit Felt benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Frit Felt’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Frit Felt afsender varer med følgende: GLS – Erhverv, GLS – Privat, GLS – Pakkeshop

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. Den 14-dages periode starter den dag, hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Varer, som ønskes returneret, bedes sendt til:

Frit Felt
Læssøegade 4, 2. tv
5000 Odense C
TLF: +45 26 68 90 74

Ønske om fortrydelse skal meddeles senest 14 dage efter leveringen og være i hænde senest 14 dage efter, vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten. Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail til kegn@live.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Frit Felt at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Frit Felt i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Frit Felt dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Frit Felt
Læssøegade 4 2 tv

TLF: +45 26 68 90 74

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Klagemuligheder

Hvilke rettigheder har jeg som forbruger?
Læs nærmere på www.forbrug.dk.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: kegn@live.dk.

Handelsbetingelser

Tilføjet til kurven